NYÅR!!

Japp då har man varit i Borlänge och handlat lite skit i dag, på biltema och på kupolen. 
köpte fyverkerier för typ 600 kr,  så nu jävlar ska de pangas på nyår.

åker upp till sälen (som blivit lite av en tradition) med fredde,  ska vara i hans svärfars och svärmors stuga och dricka öl bada tunna åka skoter och smälla av några fyverkerier (fredde köpte oxå en massa) och sen dricka lite mer öl:P
vi åker upp i morgon till sälen för att fixa i ordning skotrarna lite, min ska jag byta olja i och fixa choken, fredde ska byta eller laga en a arm som vart lite sne då han hoppa och landa på en stubbe:P:P:P haha

och som ni förstår så har de inte blivit något skjutet efter som jag inte har har skrivit på länge....inte ens en jul hare:P
men tro mig vi har försökt:P!

kört fasst lite:P
Fredde har ställt till de på fjället:P

Förra året på nyår.
Madde och Märtis på "guling" (Maddes skoter) nyår 2008



hade bra och ta de lugnt på nyår.....INTE:P  Vi syns på Dianas stigar///Adde

Kommentarer
Postat av: fredrik

när va de???

2009-01-17 @ 21:53:32
URL: http://beaglejakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0