Sönda (tråkig)

Ja ha.. de här va väl ingen toppen dag...  ingen jakt.. (hundarna har varit i norge på utställning) och inte har jag gjort nå annat nyttigt heller.. fy fan vilken tråkig dag!  en rolig nyhet är ju att Starmaids Over And Over Again "Ådi" (fredriks beagle) blev norsk vinnare och BIG 3a på utställningen!  så de va ju inte så dåligt att han åkte dit istället för att vara hemma och jaga......eller?.......jo de va fan dåligt^^:P:P

I morgon ringer klockan 05,00 för jag har blivit uthyrd till YIT i falun och ska dit och prov jobba i två veckor.  får se hur de går då.

nu ska jag snart åka och hämta min kära flickvän från tåget (hon har vart i stockholm)




Hade hade och jaga lugnt!!

Kommentarer
Postat av: Jaktidioten

men men....vad är det här då?? min käre lillebror..som tyckte: fan va löjligt..kommer aldrig börja blogga..hahahaahaaaaa!!



länkar till dig..stackare...;p

2008-11-23 @ 20:22:11
URL: http://jaktidioten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0