Nytt kikar sikte

Nu har jag monterat en ny kikare på bössan så på lördag bär det av till banan!
Siktet är av märke Nikko Sterling Dimond 3-12X56. belyst.  (den gamla lilla kikaren får plats i den nya HEHE)

i dag har jag jobbat som vanligt och sen när jag kom hem så såg jag hur våran jävla diskbänk såg ut och klarade inte av att se de.! så jag diskade. sen fick jag nå ryck så jag hivade fram dammsugaren och drog en repa me den! och inte nog me de! innan anfallet var över så hade även skur moppen hittat ur skåpet:P skinande rent och snyggt!

Besikta även bilen i dag och det gick jätte bra! (kryss i taket)  dom kände inte ens på lastgallret (Lätt lastbil) så nu får man åka ett år till då.

Snart kommer flickvännen hem så då blir det en flottig pizza och lite cola. sen blir det tv och soffan som gäller för min del!

Hare bra och lycka till i skogarna!

var ju tvungen att lägga upp en bild oxå
Lite vilt jag skutit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0