Jobb, rävjakt och middag!

Hej då har man jobbet en vecka till i Falun då!. har gått bra, vart klar med mitt på onsdagen och sen gick jag och gjorde massa extra resten av veckan. I dag gick vi mest runt och pillimasade och kika lite och åt tårta:P

I går va jag ute och jagade lite räv, men de enda jag såg va en älg och 2 rådjur......

I dag har Svärfar och Svärmor varit här på middag, bjöd på Älg med hasselbacks potatis och grönpepparsås!
Testade även ett par öl med Svärfar,, vet inte vilken som va godast.. ska ta den sista nu med en bit peppar salami:P:P

I morgon ska jag Märta och Fredde ut och brumma lite skoter och ha de bra sen på kvällen ska jag och Märta på firma fest med mitt jobb, först bowling och sen julbord och sen julshow:P ska bli riktigt roligt:P




Ha de bra och ta de lugnt på Dianas stigar//Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0